-->

събота, 4 август 2012 г.

!? Новини ?!


Сега сайта не е нов и както и да е ;д;д;д ъмм
искам да каза на ;))) ,че няма смисъл да ми говори за копиране като съм дала кредит . Ккакто се вижда тя не гледа по -долу ;д .
И също така нямам намерение да спамим в чата затова аз спирам :дд
няма смисъл с недоразвили се хлапета като ;)) да ми спамят
Също така искам да добавя ,че някой хора искат кодовете по скайп и като доброволно им кажа ,че немога ме махат щот не им върша работа рофл. Ами сори хора ама това си е тайна не съм длъжна да ви казвам кодовете. :)
Нямам намерения да ви обиждам ,но тъй като тая ;))) мила вече знам коя си няма да трия съобщенията за да видят каква си. Като гледам нямаш очи ;дд и неможеш да четеш :)))
А й искам още нещо да добавя . хора като ;)) нямат работа в чат кутията и тъй като знам коя е ;)) мисля да я банна :) ,но незнам почти всички го правят затова ;дд ще видим ;;дд;; ,но да знаеш щом не ХАРЕСВАШ сайта не го посещавай както казах такива "хора" като теб нямат работа тук. ;д

Няма коментари:

Публикуване на коментар